Veelgestelde Vragen
Het hele jaar door, 4 dagen per week geopend! Woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag.
- De toegang is gratis!
- Reserveren is niet nodig!
Veel gestelde vragen / update 17-9-2022
-
Zijn jullie geopend?
Het hele jaar door, 4 dagen per week geopend! Woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag.
De toegang is gratis!
Reserveren is niet nodig! -
Is jullie horecagelegenheid open?
Jazeker! In onze lunchroom en op het terras kun je weer genieten van heerlijke koffie met appeltaart, luxe broodjes en andere lekkere gerechten!
-
Kunnen we ook ontbijten op de boerderij?
Jazeker, op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag kun je ontbijten tussen 10 en 11 uur. Reserveren is niet nodig. Kijk op harmshoeve.nl/ontbijtenbijdeboer voor meer informatie.
-
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar de boerderij?
Nee, helaas. Onze boerderij is gratis toegankelijk voor publiek, maar daarom is het niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen.
-
Zijn er voldoende toiletten aanwezig?
Ja, wij hebben voldoende toiletten. Daarnaast hebben we een invalidetoilet en een kinderverschoon tafel.
-
Hebben jullie zitplaatsen?
Jazeker, in onze lunchroom binnen hebben we verschillende tafeltjes waar je kunt zitten. En verspreid over ons terrein staan verschillende picknickbanken.
-
Kunnen we ook binnen zitten?
Jazeker, we zijn weer volledig geopend! In onze lunchroom en op het terras hebben wij voldoende plekken om te zitten.
-
Kunnen er nog flesjes melk en bakjes brokken gevoerd worden?
Jazeker, dat lusten de dieren wel!
Op dit moment hebben we bakjes brokken (€1) en familie-emmers brokken (€5). Flessen melk voor de kalfjes (€5). De lammetjes zijn er op dit moment niet. -
Moet ik reserveren?
Nee, reserveren is niet nodig!
Kom je met een grote groep (vanaf 15 personen) en wil je verzekerd zijn van een plekje, dan mag je van te voren altijd even bellen om een plek te reserveren. Dit kan naar 06-58796885 -
Wat is de entreeprijs?
De toegang is gratis! Daarom is het helaas niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen.
-
Mijn kind is jarig en wil graag zijn/haar kinderfeestje bij jullie vieren, is dat mogelijk?
Jazeker! Voor meer informatie en het boeken van een kinderfeestje kijk op harmshoeve.nl/kinderfeestjes
-
Ik heb een kinderfeestje gereserveerd en het is slecht weer. Wat nu?
Voorspellen ze op de dag van het kinderfeestje zeer slecht weer? Dan kunnen we, tot op de dag zelf, tot 10 uur, overleg het feestje verplaatsen of kosteloos annuleren.
-
Mag mijn hond mee naar de boerderij?
Nee, helaas. Het is niet toegestaan om honden (of andere huisdieren) mee te nemen naar onze boerderij.
-
Wat is er te koop in jullie winkel?
In onze winkel verkopen wij producten afkomstig van onze eigen boerderij, zoals rund- en varkensvlees en eieren. En dit wordt aangevuld met regionale producten, zoals honing, kippenvlees, zuivel, groente, fruit en speelgoed.
-
Wat zijn de openingstijden?
Onze openingstijden zijn woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag van 10 tot 18 uur.
-
Kan ik mijn handen wassen of desinfecteren op de boerderij?
Jazeker! Op de toiletten is er een mogelijkheid om de handen te wassen.
-
Is de boerderij toegankelijk met een rolstoel?
Jazeker, onze boerderij en winkel zijn rolstoelvriendelijk.
-
Bezorgen jullie ook vlees aan huis?
Jazeker! Via www.harmshoeve.nl/bestellenkun je de bestelling doorgeven. Als de bestelling is geplaatst, ontvang je persoonlijk bericht voor de bezorging.
-
Kan ik ook eieren thuis laten bezorgen door Bram’s EiExpress?
Jazeker, Bram fietst iedere zaterdag (tussen 9 en 12 uur) met Bram’s EiExpress door Malden, hij bezorgt de eieren daar gratis. Bestellen kan door een appje te sturen naar: 06-45 67 29 90
-
Kan ik bij jullie pinnen?
Jazeker, je kunt bij ons betalen met contant geld of met de pin.
-
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Jazeker, onze cadeaubonnen zijn verkrijgbaar in elk gewenst bedrag. De cadeaubonnen zijn verkrijgbaar bij ons aan de kassa of stuur een mailtje naar info@harmshoeve.nl dan kunnen we de cadeaubonnen eventueel ook versturen per post.